دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد مرند عنوان کرد

حمایت از برنامه‌های فرهنگی با مشارکت دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند گفت: از اهداف مهم معاونت فرهنگی در دانشگاه‌ها حمایت از برنامه‌های فرهنگی، توسعه و تقویت فراهم کردن زمینه فعالیت‌های مناسب برای دانشجویان با مشارکت دانشجویان است.
کد خبر : 43607

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی رضایی در مراسم سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: عزاداری برای شهید کربلا حضرت امام حسین (ع)، انتقال فرهنگ شهادت به نسل‌های آینده به ویژه جوانان است .


رئیس واحد مرند افزود: هفته آفتاب مهر برای دومین بار در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود که تبلوری از برنامه‌ها و دستاوردهای فرهنگی، قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی گفت: سعی و تلاش ما این است که دانشجویان را به برنامه فرهنگی و قرآنی سوق دهیم و دانشجویان شور و نشاط را به دانشگاه هدیه بیاورند.


در ادامه دکتر بهروز دانشیان رئیس دبیرخانه هیات امنای استان آذربایجان شرقی با توجه به ارزش‌های والای ماه محرم، اظهار کرد ماه محرم ماه خودسازی است ماه عبرت گرفتن عاشورا است این وظیفه ما دانشگاهیان است که برای دانشجویان و جوانان کشومان برنامه‌ریزی فرهنگی مناسبی هماهنگ کنیم.


حجت‌الاسلام توکلی از روحانیون حوزه و دانشگاه هم در مورد اهمیت تلاوت قرآن در دین مبین اسلام و الگو قرار دادن قرآن و سیره ائمه معصومین مطالبی بیان کرد.


در پایان به برندگان بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت و مسابقات فرهنگی، برندگان تفسیر سوره حدید، برندگان جشنواره آثار هنری دانشجویان و مسابقات قرآنی ماه مبارک رمضان جوایزی به تعداد 125 نفر به مبلغ 140 میلیون ریال از طرف دانشگاه اهدا شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب